Nagyon pontos esszenciája annak, amit én is gondolok a Dáviddal kontaktálás esetéről.pzoley82 írta: ↑2019.01.30. 12:08Az előzésekről:
A Dávid - Erik találkozó így képekről nehezen eldönthető, hiszen oké, hogy Erik nem tudott lelassulni eléggé, és kiforgatta, de ha elhatározzuk magunkat, hogy bebújunk féktávon, ott már elég nehéz bárhova is menekülni, hiszen eleve rövidebbet fékezel, ott a kisebb kormánymozdulatokból is lesz blokkolás, aztán érintő irányban szánkó.Az nem látszik a képeken, hogy honnan kezdted a féktávot, csak az, hogy nagyon meredeken jössz befelé, szóval ott már Eriknek tényleg annyi maradt, hogy ment a rázókőre, ameddig tudott. De majd a BT eldönti, nem akarok nagy okosságokat belemagyarázni.
Én azt tudom, hogy ha ilyen helyzetben látom hogy belül valaki jön nagyobb tempóval, inkább elengedem, mert még az is lehet, hogy túl nagy a tempója, nem fog tudni jól befordulni, túlcsúszik, máris aláfordulhatsz, és visszaveheted a helyet, vagy a következő kanyarban meg tudod támadni. Mondjuk erre lehet azt is mondani, hogy nem vagyok versenyző, meg elég kemény, de szerintem ezek nem is arról szólnak, hogy powerkedjünk, legalábbis én azért megyek, hogy legyenek jó versenyek, csaták, ha úgy van tekeregjünk egymás mellett fél kört, olyankor szerintem pl. senkit nem zavar, ha kilincs a kilincsen fordulunk, mert az ember tudja, hogy ott a másik, igyekszik úgy is menni. Azok kellemetlenebbek, amikor váratlanul jön a pofon hátulról, vagy egyenesben egyszer csak rádlegyeznek. És itt jön az amit a Dez írt méregből, hogy nem az van a végén, hogy mindenki úgy kel fel a kormány mögül, hogy jajdefasza volt, hanem dühvel, úgy meg nehéz hétről hétre jófejül menni.
Erik írt még egy olyat, hogy nem mindenki látja - érzi, hogy hol a másik. Ki mennyire "húzza hátra az ülést" belső nézetben? Nekem látszik mindhárom tükör, addig szoktam a FoW-val meg a távolsággal játszani; oké hogy picit torzul a kép, meg meg kell szokni, viszont cserébe az esetek 90%-ban kb. tudom ki hol sündörög.![]()
Nézet: Tudom, hogy vannak szimulátorosok, akik motorháztető nézettel mennek, ez mondhatni örök vitatéma, hogy az mennyire "elfogadható". Én is belső nézetből megyek, így tűnik valóságosabbnak. Direkt nem tesztelem, hogy tudok-e gyorsabb lenni a motorháztetőre ülve? Régen, amikor csak úgy mentem még Dirt 1-2-3-ban, akkor egyértelműen lassabb voltam belső nézetből, nem láttam ki rendesen. MIóta áttértem a rendes szimulátorozásra, ez nem is kérdés, a belső nézet az egyetlen opció, az is úgy beállítva, hogy viszonylag valóságos legyen. Én mondjuk feláldozom a jobbos tükröt ezért, de így nagyjából olyan a kép előttem,mint amikor az autómban ülök. Pont ezen a pályán futott versenyről van is videóm, pont ugyanígy láttam ki tegnap is:
http://szimversenyzes.hu/2018/10/04/rac ... -mid-ohio/
Egy 21:9-es monitorral kb, ezt lehet kihozni belőle, de amint értelmes árketegóriába kerülnek a még szélesebbek, valószínűleg arra cserélek, vagy VR lesz belőle. Ami fontosabb, az a gyakorlás és az érzékek kifejlesztése, és persze a versenyrutin felhalmozása. Nem használok spottert, mert a saját érzékszerveimre szeretek alapozni. Ha mankó nélkül szeretnénk járni, akkor el kell dobni a mankót! Ehhez persze javasolt a minél több versenykilométer. Lehet, hogy sokaknak unalmas, de nagyon jó erre az offline versenyeken direkt hátulról indulás és a mezőnyön keresztülvágás, lehetőleg minél tisztábban. Nem mellesleg így lehet a legjobban begyakorolni a különböző versenyíveket. Forgalomban autózni egészen más, mint egy üres pályán az óra ellen. Amikor többet készülök egy-egy versenyre, szeretek egyórás futamot menni, hogy minden legyen benne és megtanuljak vigyázni az autóra
