A tegnapira írt hozzászólásokat nézve, eszembe jutott pár dolog:
István említette hogy nem biztos hogy jó volt ezeknek az autóknak a pálya - persze ez izlés dolga, nekem pl. jobban ízlett mint Sonoma az első körben, de pl. ha jól emlékszem Molnár Dani írta, hogy ő mindegyik vonalvezetését szereti. Ami viszont biztos, hogy nem rázódott úgy szét a mezőny, szóval abból a szempontból nem volt rossz választás, hogy mindig volt egy kis akcióra kilátás, nem volt unalmas.
Az előzésekről:
A Dávid - Erik találkozó így képekről nehezen eldönthető, hiszen oké, hogy Erik nem tudott lelassulni eléggé, és kiforgatta, de ha elhatározzuk magunkat, hogy bebújunk féktávon, ott már elég nehéz bárhova is menekülni, hiszen eleve rövidebbet fékezel, ott a kisebb kormánymozdulatokból is lesz blokkolás, aztán érintő irányban szánkó.Az nem látszik a képeken, hogy honnan kezdted a féktávot, csak az, hogy nagyon meredeken jössz befelé, szóval ott már Eriknek tényleg annyi maradt, hogy ment a rázókőre, ameddig tudott. De majd a BT eldönti, nem akarok nagy okosságokat belemagyarázni.
Én azt tudom, hogy ha ilyen helyzetben látom hogy belül valaki jön nagyobb tempóval, inkább elengedem, mert még az is lehet, hogy túl nagy a tempója, nem fog tudni jól befordulni, túlcsúszik, máris aláfordulhatsz, és visszaveheted a helyet, vagy a következő kanyarban meg tudod támadni. Mondjuk erre lehet azt is mondani, hogy nem vagyok versenyző, meg elég kemény, de szerintem ezek nem is arról szólnak, hogy powerkedjünk, legalábbis én azért megyek, hogy legyenek jó versenyek, csaták, ha úgy van tekeregjünk egymás mellett fél kört, olyankor szerintem pl. senkit nem zavar, ha kilincs a kilincsen fordulunk, mert az ember tudja, hogy ott a másik, igyekszik úgy is menni. Azok kellemetlenebbek, amikor váratlanul jön a pofon hátulról, vagy egyenesben egyszer csak rádlegyeznek. És itt jön az amit a Dez írt méregből, hogy nem az van a végén, hogy mindenki úgy kel fel a kormány mögül, hogy jajdefasza volt, hanem dühvel, úgy meg nehéz hétről hétre jófejül menni.
Erik írt még egy olyat, hogy nem mindenki látja - érzi, hogy hol a másik. Ki mennyire "húzza hátra az ülést" belső nézetben? Nekem látszik mindhárom tükör, addig szoktam a FoW-val meg a távolsággal játszani; oké hogy picit torzul a kép, meg meg kell szokni, viszont cserébe az esetek 90%-ban kb. tudom ki hol sündörög.
Na kielmélkedtem magam, lehet továbblapozni...